Snabb avsittning!

Igår gjorde jag en väldans snabb "avsittning" från hästryggen. Inte helt planerad heller måste jag erkänna....
Det var dock mitt eget fel eftersom jag inte koncentrerade mig ordentligt på den planerade vägen efter hindret . Så resultatet blev att Sune sprang åt ett håll och jag var på väg åt det andra. Vad händer då? Jo, jag tog mig en närmare titt på ridhusunderlaget=) (Kan man skylla på jordens dragningskraft???)

Det kändes som om det tog en evighet innan jag gjorde luftturen och jag han tydligen låta: "Nej, nej, NEJ! Fan oxåååååååå!" BONK!

Även om jag gärna vill tro att jag är en super-kvinna, så måste jag motvilligt erkänna att jag även idag har viss huvudvärk och är allmänt öm i kroppen....

Nåja. Man får väl se till att baka tårta tills på tisdag då..... Och i övrigt gick det jättebra. Tack o lov, för efter förra veckans katastrof-lektioner kändes det som att jag borde sluta rida.

.

Kommentarer
Postat av: Malin

Ojnevojne, öm i kroppen men du lever, vilken tur. Hoppas tårtan blir bra.

Kramisar Malin

2009-10-21 @ 11:35:38
Postat av: Åsa

OM det nu blir någon tårta...=)

2009-10-21 @ 15:09:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback