Å de' e' sent på en lördagkväll....


Känns som att det är en dansbandslåt som går så... men jag vet inte ja'....

I vart fall så är det nog dax att gå och knoppa nu. Har suttit och surrat och druckit vin. Man är inte världens mest skärpta, men andra ord. Men en massa nyttigt har vi talat om ikväll. Jag blir bara klokare och klokare...=)

Nu ska jag faktiskt (trots allt vin) gå och lägga mig och läsa lite. Just nu är det "Sjöjungfrun" av Camilla Läckberg som hägrar.

Nu är jag "älg-gräs-änka" och nu gäller det att rodda allting praktiskt. Det fungerar kanske när man måste....


.


Kommentarer
Postat av: Katarina.S

Du har så rätt, låten är Black Jack :-)

2009-09-05 @ 23:17:45
Postat av: Maggan

Tack för igår! Det är skönt att ha lite tjejsnack emellan varven. Eller hur? Gott vin var det åsså:)

Postat av: Åsa

Tack Katarina! Min starka sida är definitvt inte dansbandsmusik...=)



Maggan - Ja, tack själv! Det var jättenajs! Å vinet var gott. Jajjamänsan! =)

2009-09-06 @ 19:58:20
Postat av: Katarina.S

Men det är mitt område...hmm tror bestämt att det ska vara söndagkväll också för att vara riktigt petig..haha.

2009-09-07 @ 14:33:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback