Allt för byn

Men hur seg kan man bli? Jag pratar om mig själv nu.
Självklart vill jag se "Best of"-showen, men tror ni att jag lyckats köpa biljett till föreställningen? Nä!
Och nu finns det ju biljetter till extraföreställningen, men har jag köpt biljett? Nä!
På nåt sätt surar jag nog lite över att jag inte hann med den "riktiga" föreställningen. Låter det klokt??? Nä!

Det hade varit jätteskoj att hänga på och gjort en Allt-för-byn-heldag, med välkomnande på tågstationen i Ragunda (där det inte stannat ett tåg på ett otal år! och faktum är att det är bara ett stenkast ifrån mitt arbete!), käkat "Before-show-middag" på Kaffestugan, sett den "riktiga" showen på kvällen och sen gått på "After-show" på Hotellet (tror jag det var...).

Men vad händer? Jo, jag sitter här och har tummen på helt fel ställe....

Någon som ska iväg och har en biljett över kanske....? Trevligt, om än lite snuvigt, sällskap utlovas...=)

Allt för byn!

.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback