Asch oxå!!!

Har apont i halsen och näsan börjar snörvla.... Typiskt tecken på att jag håller på att bli tokförkyld...
Men jag säger som Tuvalisa... "Nä! Jag kan inte bli sjuk för då kan jag ju inte rida!!!"
Alltså... I morgon är jag frisk igen!!!! =)  (Jag litar på tankens kraft.....)

Annars bidde det en hästdag idag igen. Jag och tjejerna åkte dit och hade turen att få plats i varsitt pass. Brell fick en liten tur ute och hon verkar banne mig ha lärt sig att rida lätt!!! (När och hur hände det undrar jag....?!)
Några timmar i stallet - sen blåste vi hem och jag var och fick frissan fixad. Om jag får säga det själv så blev det skiiiitsnyggt! Lite färg och lite klippning. Alltid skoj att förnya sig lite!

Sen var det till att kasta i sig lite blomkålsmos på 5 röda och iväg till stallet på möte. Och därifrån kom jag hem för en stund sen. Har käkat lite (sallad m vinegrett, lite bacon, lite skinka och äkta majonäs!!!!) så nu mår jag bra igen.

Kanske jag ska borsta gaddarna, hoppa i nattsärken och inta lodrätt position framför tv:n en stund. Sen MÅSTE jag vakna frisk och utan halsont i morgon! Det låter bra va'?!

Ses!

.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback