Blä-väder!

Grått och trist och regnigt. Blä!

Var ner på ICA idag och handlade. Tänkte slå till på filmen "Män som hatar kvinnor", men den var slutsåld. Så går det när man är osnabb... Hade varit najs att ha den nu när jag blir solokvist på kvällarna. Eller alltså, barnen är ju hemma, men dom sover då - förhoppningsvis....

Nu är vi på gång att åka till stallet (igen!). Tuvis ska få provrida en privathäst och lyckan är TOTAL!!!!
Själv ska jag nog pussa på Bailyes=)

Ikväll blir det tacos med najsigt sällskap. Öh... det där lät skumt... Alltså, sällskapet hör inte till själva maträtten. Jag är ju ingen kannibal.

Ok, nu är det dax att blada....

Ses!

.

Kommentarer
Postat av: eva

Blada? du menar väl bada eller har du slutat med det länge sen man läste nått om det

2009-09-05 @ 18:03:27
Postat av: Katarina.S

Vad är det för speciellt med tacos egentligen? Vi åt det igår och massor av vännerna på fb också, måste vara "stora-tacos-ätar-helgen".

Mumsigt är det!

2009-09-05 @ 19:33:34
Postat av: Åsa

Eva - Jag menade "blada", dvs "dra", "pysa", men jag kan meddela att jag badade senast igår!!! =)



Katarina - Tacor är oslagbart. Enkelt och supergott!!!

2009-09-05 @ 22:51:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback