Sjukt långsamt!

Både den stationära (som jag sitter vid nu) och min bärbara dator har varit otroligt långsamma. Nästan så att man fått ett nervsammanbrott. Den bärbara har jag lämnat till en "dator-doktor" (visserligen en AT-läkare, men det går nog vägen ändå...) och förhoppningsvis blir det lite bättre med den efter behandling.

Så nu är jag förpassad till den stationära datorn som går SJUUUUUUUUKT SEEEEEGT!!!! Man kan nästan inte tro att det är sant. Och det är inte särskilt skoj att sitta och surfa. Så det blir nog sparlåga på den fronten ett tag. Men det är förmodligen ingen skada skedd för det...

Äh, ska göra nåt skojigare än att sitta här och blir asless på dum-datorn...

Ses! (Apropå ses... i morgon är det optikern som gäller!).

.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback