Varken eller....

Kom på att jag "missade" nog biljetten till kvällsshowen "Allt för byn" därför att jag trodde att jag skulle åka till Köpenhamn på koncernfest. Fast alla som ska åka till Köpenhamn åker i morgonbitti. Typ 6:15 (hö,hö, då ligger jag och sover gott!).

Jag valde bort koncernfesten. Så nu bidde det varken eller.... liksom...

Fast i morgon blir en härlig dag i alla fall. Vi ska fira barnens kusin som fyller 20 år!!! Jösses!
Och stora kusinen och lilla kusinen (Tuvis) kommer att fira tillsammans (som vanligt). Lilla kusinen tyckte det var fantastiskt skoj! Jag kommer inte att sakna att kliva upp i ottan i morgon för att åka buss och flyg till Danmark. Jag längtar mera till vår "släktträff" =)

I dag fick vi ledigt en stund på jobbet för att möta upp "Allt för byn"-gänget som kom med tåget. Tyvärr var dom en halvtimme försenade, så när dom väl dykt upp så var vi tvungen att gå tillbaka och jobba igen. Inte en endaste kram blev det:(
Nåväl, vi var i allafall där!

Min hals är eländigt ond fortfarande. Vette katten vad man ska göra för att få den glad igen. Kanske blir den glad i morgon då jag troligen beger mig till stallet för en liten uteritt. Tuva blir nog mindre glad eftersom hon inte får följa med...


.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback