Drygt 6 timmar....

...utan mat.... Jag och Tuvis har tillbringat några (!) timmar i stallet igen. NÄHÄ????
Vi har hunnit med att rida, duscha Pompe, städa lite och nattat hästar. Och "pollimasat" lite allmänt=)

Väl hemma har vi vräkt i oss en sen middag så nu sitter vi mätta och nöjda och rapar!

I morgon är det tidig morgon. Vi ska iväg och vara funktionärer på hopptävlingen. Och Tuvis ponny ska faktiskt tävla en klass. Inte med ägaren på ryggen, men vår medryttare ska hoppa en runda. Jag är redan nervös... Men jag är övertygad om att det kommer att gå jättebra! Vore ju skoj med en felfri runda. Håller tummen!

Nä, nu ska jag ta och bara slappa en stund. Får väl se hur länge jag orkar vara vaken ikväll. Valborgsmässoafton och allt!!

.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback