Nöjd med kvällen

I dag var första tisdagen när vi har ridlektioner på rad. Vi häst-tjejer i familjen alltså.
Tuvis var först ut kl 17, sen Brell 18 och jag 19. Pust!

Det gick riktigt bra för oss allihopa och vi är så nöjda. På min dressyrlektion körde vi 10 meters volter, skänkelvikning i galopp och övergångar från trav till skritt och vice versa. Det kändes som att skänkelvikningen satt som en smäck och det var ett härligt schwung i rörelsen!!! Härligt!

Ok, nog med hästsnack för idag....

Såg att det var någon (inte jag alltså!) som fotat så jag laddade in bilderna i datorn. En inte helt osannolik fotograf är förstås Tuvis.

Här är en del av resultatet:)







Värsta proffsfotografen!
Och hon hade även fotat det fina lilla meddelandet som hängde på spegeln en dag...=)



.

Kommentarer
Postat av: Anna-Karin

Åhh, vilka vackra bilder!!

Vad duktig hon är.

2010-04-16 @ 17:34:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback