Värsta dressyrkusen!

Åååå, vilken fantastisk häst jag har! Ok, visst är han ganska "valpig", men på dressyren är han en blivande stjärna (om jag lyckas hänga med....)
Idag blev det bl a förvänd galopp på serpentinbågar. Basse briljerade och det kändes super-härligt.

Sen lyckades jag oxå att fatta en galopp, direkt från samling (och JA, det var faktiskt meningen!).
Mmmmmm!

Och nu är allt klart. På torsdag är vi oxå ponnyägare. Pompe-mannen blir en Roos då=)
Gissa om Tuvis är lycklig?! (Även om hon fått ha honom nästan som sin egen en tid redan...)

Skulle ha gjort en massa nyttigt, men jag tror att jag ska gå och slänga ner mig i soffan en stund. Eller kanske rent av ta och gå och knoppa....

Go'natt!

.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback