Jösses!

Det måste nog vara blogg-uppehålls-rekord tror jag. Men det är kanske inget att sträva efter direkt...

I vart fall så har jag hunnit vara på ridläger hos världens bästa Ulla. Min (och många andras förstås) super-duper ridlärare. Det var ett alldeles för kort läger, men man får väl vara nöjd ändå. Packade in Basse i transporten på fredagsmorgonen. Han var inte tok-sugen på att gå in i "lådan" men efter lite lock och pock så...Han är ju inte svår lastad på det viset att han kastar sig och stegrar, men lite "ren tjur" är det dock...
Ulrika åkte med mig, och då innebär det oxå att vara behjälplig vid lastningen=)

Helgen var helt underbar. Så hade jag kunnat haft det många dagar. Men underbart är kort... Fast vi hann med både hopplektion, lååååång uteritt och dressyr. Basse skötte sig utmärkt. Och han fick möjligheten att sova inne på nätterna. Det tyckte han var skönt!
Det var jättebra lägerdeltagare och vi hade det superbra hela helgen! (Men den gick alldeles för fort!)

På lördagen hamnade vi banne mig på en utepub i Nyhem oxå. Det var otippat men riktigt skojigt!

Efter lägret har jag varit enormt trött, men jag tror att det måste nog bero på "höst-stämning" och sånt.
I morse var jag så jäkla trött att jag drog på mig Tuvis sandaler och for iväg. Märkte inte att jag hade hennes skor förrän jag kom på fritids för att lämna Brell där. Nåja..... Vad ska man skylla på...?

Nästa vecka blir det en Stockholmstur. Ska ner på en föreläsning. Jobbigt att resa, men jag tror det blir bra ändå.

Nä, nu måste jag nog snart gå och knoppa. Gäsp!
Men nu har jag i alla fall lämnat ett litet livstecken här....

Ha det gott! Ses snart!
Kram!


.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback