Basse-bus!

Känns som det var ohyggligt länge sen jag red nu. Fast när jag tänker efter var det i måndags, fast det är ju inte så länge sen egentligen.... Men Basse har fått röra på sig ordentligt senaste tiden. Jag har liksom kidnappat LiW som ibland har möjlighet att rida ut medans solen fortfarande är uppe! Och hon brukar numera ha honom på sina lektioner på torsdagar.
Det är skitbra att han får röra på sig så blir det inte så mycket överskottsenergi. Idag var han busig. Eller knäpp. Beror på hur man ser det.... Men ridlärar-U satte sig upp och "bestämde" hur han skulle göra - och det funkade!!!

I vart fall så är det en kanon-häst och det är inte bara jag som verkligen tycker att han är underbar!

Tänk om jag skulle kunna få tummen ur och lägga in lite vackra bilder på honom.... (Hur jobbigt kan det vara???)

.

Kommentarer
Postat av: jen

basse, basse, basse.... jag vill hora mera om baaarnen! Dessutom vill jag garna ha vackra vinterbilder pa dem. a nagot nytt att ha i planboken.. tack.

2010-02-18 @ 21:40:42
Postat av: Åsa

Ok, jag ska försöka skärpa mig! Det finns ju foton och det händer ju även "barn-saker" på dagarna=)

När det gäller foton är jag bara lite (?) lat. Och det andra beror nog på bristande minne när det väl ska bloggas....

2010-02-20 @ 21:36:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback