Heldag!

Ojamej, vilken dag det varit. Nästan prick 9 timmar "häst"! Åkte dit vid strax efter nio och mockade och fixade. Sen var det dags för föreläsaren Hans Sidbäck. Det var en trevlig gube att lyssna på. Sen for jag och UlÅ och käkade kycklingsallad på Kaffestugan.
Tillbaka igen för mera Sidbäck.

Sen var vi ett gäng som red ut - trots kylan! Jag klarade mig bra, kändes bara lite kallt om fötterna och ansiktet, men helt ok. Basse skötte sig bra. Pigg men fullt kontrollerbar! =)
Fast nu längtar jag till våren. Ljusare kvällar och mildare väder.

I morgon är det ridning kl 12. Sen blir det nog till att åka hem och fixa lite. Det finns en del att pyssla med om man säger så.... (Kanske ska börja med att ta ner dom röda gardinerna i köket... Hrmmm...) Och kanske man skulle kunna ta en sväng med dammsugaren...?!

Äh, nu är det snart Melodifestivalen. Och senare är det ju skidskytte!!!!

Ses!


.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback