Jag skulle till Word cup i Tyskland och hoppa häst! (?)

Jodå! Inatt skulle jag och någon fler helt plötsligt tävla i världscupen i hästhoppning i Tyskland. Helt hux-flux liksom. Och jag hade det jättejobbigt att försöka rodda häst och allt till Tyskland, för tävlingen var typ i morgon... Även om det varit hyfsat coolt att få tillhöra eliten en stund så var det ganska skönt att vakna och inse att man fortfarande är en feg amatör=)

För den här drömmen behövs ingen djupare analys för att förstå varför den dyker upp... Till helgen har jag nämligen anmält mig till både dressyr- och hopp"träning". Känns lite speciellt eftersom man ska rida ett dressyrprogram för en dressyrdomare (...nähä?...Någon som trodde det var en fotbollsdomare kanske??) och hoppträningen är för hopp-esset Uli Wieser (Wassbergs fruga).

Alltså måste jag vässa nerverna inför helgen, och även plugga dressyrprogrammet. Jösses.... Kanske bäst att börja nu då....

Tjao!

.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback