Ny OS-gren?

Är fortfarande hemma och snörvlar:(  Inge kul alls!!!!
Och till helgen är det ju dressyrprogrammet som jag verkligen hade behövt träna inför. Ja,ja, det får väl gå som det går...

Ska väl ta och åka iväg och mocka snart. Så är det gjort. Då kan man åka hem och lägga sig sen. Igår dormade jag av i soffan i drygt två timmar. Vissa små avbrott blev det förstås när Brell kom på nåt jätteviktigt, som t ex att jag måste kolla vad hon ritat, eller svara på om jag sett det där barnprogrammet förut...=)

Å tanka bilen måste jag göra. Måste!!! Hur kul känns det i -31 graders kyla????

I kväll är det visst en ny OS-gren på tv. Jag har i alla fall inte hört talas om den tidigare. I ÖP står det nämligen:
"20:15. Skidor, herrar, satfett"  Kan bli intressant?!

Och klockan 23.00 (då sover jag!) är det curling, damer och herrar "särspel" !? Jo, där står det nog rätt, men man kan ju inte låta bli att se framför sig en massa "sär" springa omkring och försöka spela curling....

Asch, nu är dagens OS-analys slut för den här gången.

Kommentarer
Postat av: Nina

Halloj Åsa! Länge sedan jag kikade in på din blogg nu! Den verkar mest handla om hästar -hihi. Har du blivit "hästbiten"?? Vi invaderar gula huset under nästa vecka, ja tanken är att åka uppåt redan på fredag efter jobbet, men det beror på vädret... Vi kanske hinner ses nåt och kanske åka skidor eller ta en skotertur ihop, om ni har lust? Angelica har med sig en kompis upp, men hon vill jättegärna träffa Tuva också! Kram i kylan!

2010-02-24 @ 12:54:46
Postat av: Åsa

Visst måste vi väl hinna träffas! (Trots att min agenda består mest av jobb och häst nuförtiden...)

Antar att ni inte åker upp ikväll (fredag). Det toksnöar och det lär vara mycket trafik i farten? Ta't lugnt så ses vi!

2010-02-26 @ 09:15:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback