En paus....

...från stallet just nu. Ytterst tillfällig dock=)

I förmiddags fick Basse manikyr och nya skor på fötterna. Skitbra, för nu kan jag rida ut honom och kolla lite hur han beter sig då. Förhoppningsvis sitter jag kvar i alla fall...

Snart ska vi till tandis. 2 av Tuvis tänder ska väck. Inte kul, men nödvändigt. Förra gången hon drog tänder var det enbart mjölktänder. Dom gav en avans på 20 kr styck!
Nu har Tuva själv kommit fram till att eftersom det nu är en "originaltand" som ska bort så måste den väl ändå ge dubbelt så mycket..? =)

Sen blir det till att åka till stallet igen för Brell ska rida lektion. Jag bävar lite inför den, eftersom hästarna har stått ganska länge nu och risken finns att dom har överskottsenergi. Och den vill jag INTE kommer fram när mina barn ska rida...
Kanske tar jag mig en tur på Basse oxå. Om Brell har tålamodet att vänta.... Inte hela världen om han står idag heller. Nåväl, vi får se.

Nu ska jag se till att Tuvas tänder blir borstade ordentligt!


.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback