Halt...

Nä, inte halt som isgata, utan halt som ofärdig...

Kusen är halt. Bajs oxå! Men han belastar det helt när han står stilla och det är bara i traven som man ser hältan. Jag tror och hoppas att det går över snabbt. Men ridlektionen i morgon är förstås utesluten.
Hade tänkt ta ledigt på onsdag eftermiddag och ge mig ut på en skogstur, men nu får vi se hur det blir med den saken=(

Eftersom han inte är varm eller svullen i halta benet så fick Brell ändå rida honom på lektionen. Det är ju mest bara skritt (och traven skippade vi). Basse skötte sig utmärkt! Inga som helst dumheter. Det enda problemet är att han ska gå så in i vassen nära mig så han förmodligen kommer att kliva av mig hälsenorna en vacker dag...

I morse var jag gristrött. Även när jag kom på jobbet så kändes det grusigt i mina små grisögon. Kanske idé att gå och lägga sig snart med andra ord....

Ses! (Fan va´dåligt med kommentarer det varit på sistone. Vad beror det på? Att intresseklubben har fullt upp med att notera...??)

.

Kommentarer
Postat av: Ulrika

Jag känner igen mig. Ja, jag är inte halt eller ofärdig, vad jag vet, men i att det är glest med kommentarer.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback