Motion.... Pust!

Ute och promenerade med hästen idag. Brell, som mådde bättre (har haft ont i magen) fick rida en lite sväng ute. Men jösses vilken skritt han har. Gissa om jag fick motionera ordentligt?!
Bitvis var det rätt snöigt så det blev till att försöka klafsa i hög fart genom snön....

Hästen verkar vara bra nu, så i morgon blir det nog "vanlig" ridning igen. Har ju dressyr-specialen då.

I dag när jag mockade så erkände jag för mig själv att jag är nog rätt nördig när det gäller mockningen. Jag vänder på varenda sågspån (nästan) och det är kanske lite lite väl noga - men, men... (Okey, nu borde intresseklubbens noteringsbok vara full snart...?!)

Äh, det känns inte som att jag har något av intresse att plita ner idag. (What's new???)

.


Kommentarer
Postat av: Theresen

hej!



fin blogg , besök gärna min (:


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback