Robinson

Hann se slutklämmen på Robinson ikväll. (Hade ju ridlektion till kl 20.)

Men hallå.... Måtte någon från Ghede vinna hela skiten. Jag menar, nu är det ju bara stolpskott kvar i Legba. Jag kan inte se någon "värdig vinnare" (ganska slitet uttryck...) i fjantarna som är kvar.
Ta t ex Jimmy. Han har slagit sig för bröstet så mycket att han borde vara blå där nu! Och vad sa han ikväll egentligen? Att de som var kvar nu hade lyst med sina goda egenskaper, medans de som åkt ut hade mest dåliga egenskaper...??!!  Tja... för min del får Jimmy gärna sätta sig på en pedistal om han vill det. Men jag skulle tro att han behöver köra den relativt långt upp i arslet för att kunna sitta kvar....

Naturligtvis har man klippt ihop det så att vissa får utmärkande egenskaper. Men som tittare har jag väl min fulla rätt att gå på det och tycka vad jag vill!?
Apropå att klippa i "Robinson"... Var det någon fler än jag som direkt förstod att Sannas lag skulle vinna SPA-tävlingen igår? Där kan man snacka klipp-miss eftersom en intervju med henne gjordes innan tävlingen. Och ja, hon hade grymt nytvättat och fräscht hår!!!!

Nä, tacka vet jag Mats "mördaren" Thelin. Det är en som jag tycker är en värdig vinnare!

Mats Thelin. Foto: Daniel Ohlsson/TV4




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback