Om man vore en tuffing....

....så skulle jag hoppat mera terräng! Det är ascoolt, men lite nervpirrande.
I går var vi till fantastiska familjen Edvardson i Näset och hoppade på deras härliga terrängbana. Det tog en stund att samla mod till att börja hoppa, men när man väl kommit igång så var det nästan så att man fick hejda sig....:)

Basse tyckte till en början att vattnet var RIKTIGT ÄCKLIGT att gå i..... Men med lite draghjälp och trugande så....
Duktig pojke!!!

Och efter ett tag fanns ingen tvekan alls. Snarare tvärtom!!!


Tuvalisa och Pompe gillade terränghinder!


Pompe hade inga problems alls med vatten!


Vi hoppade trappa!


Vi galopperade vatten!


Basse var taggad till tusen!!!




Vi hade en super-duper härlig kväll på Tjärnterrängen. Och nu måste man nog allvarligt fundera på att anmäla sig till "Pay & Cross" den 1 augusti. Då är det terrängbana som gäller!!!!

.


Kommentarer
Postat av: Ulrika

Men va fina bilder. Hästarna verkar gilla terrängen skarpt. Öronen framåt! Va roligt det måste ha varit. Jag hade gärna varit med, jag oxå. Mycket hellre än det jag fick göra.....



Ha det så bra i stugan, nu ska jag kämpa in i det sista, sedan är det SEMESTER!



Kram!

2010-07-14 @ 21:27:43
Postat av: Malin

Men du är ju en tuffing så kör hårt i terrängen ;o)

2010-07-15 @ 15:59:07
Postat av: Anonym

Skönt för dig Ulrika som har semestern kvar. Min lider verkligen mot sitt slut...:(



Ja du Malin..... Man börjar bli en vekling....

2010-07-15 @ 17:21:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback