Pompidoooo!

Igår blev det en dressyrlektion med Pompe-ponnyn. Det låter kanske inte så himla avancerat, men jag kan meddela att det var så att jag började fundera på min ridkondis.
En bit in på lektionen flåsade och stånkade jag så att ridlärar-Ulla hörde mig - fast hon stod i andra änden av ridplanen...:)

Det går inte att sitta och "åka häst" med den lilla pållen i alla fall. Nä, JOBBA, JOBBA, JOBBA!!!
Nåväl, det var nog nyttigt för mina ben-, rygg- och magmuskler. Kanske man skulle göra såna där pass lite oftare helt enkelt. Jag menar, snart bikinisäsong.... (hemska tanke!)

Snart är det semester. Och inget direkt sommarvärder:(
Det behöver inte vara jättevarmt, men det kan väl åtmistone vara sooool !?!?!?!?!?


.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback