Bäää, bääää, bääää !!!!!!

Håll i er för nu blir det lammisar för hela slanten!

Eller förresten... Först ska jag visa en bild på när vi gjorde rök-signaler ända hem till Hammar'n... Nästan...
(Jag var nästan rädd att någon skulle larma brandkåren - så mycket rök det!!!)
Men OM brandkåren hade kommit så hade vi väl bara sagt "Ughh, ughh!!!"



Här kommer några av alla miljoner härliga bä-bilder vi tog.....










Den här bilden tyckte jag var fin och söt, ända tills jag konstaterade får-arslet i bakgrunden....
Nåja, man är ju ingen utbildad fotograf direkt....










Det var ett litet uns av alla fyrahundramiljoner foton vi tog på alla fyrahundramiljoner (nästan) små lamm och får vi gosade med.....

Det var nog tur att vi inte tog med Diesel och släppte ner honom i lammskocken för vi hade nog aldrig hittat igen honom där.....=)

.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback