Clinic

Har idag utsatt mig för något som jag förväntat mig skulle vara mycket värre än det var (hängde ni med??).
Jag, Ullda och Sarah red för dressyrtränaren Anita Grande och en liten skara människor tittade på och lyssnade på Anitas synpunkter.

Det var lärorikt och intressant och det var ingen av oss som behövde bli dissad, men vi lärde oss något allihopa tror jag. Trist bara att hon tyckte inte att Basses sadel låg så bra som jag trodde. Tack och lov har jag ju en billig begagnad (tills jag får råd med en ny och dyr!!!!), men man har ju lagt ut många pengar på sadelprovare. Surt!
Nåja, det verkade gå att korrigera med en pad så det får det bli tills vidare.
Fast jag vet inte om jag törs beställa igen från Hööks, för nu väntar jag redan på två paket..... Hrmmmm, säg inte det där så högt bara...!

Och på fredag är det hoppträning för Nina Wengelin. Det ska oxå bli spännande!!

Nu ere däremot alldeles strax go'natt...!

.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback