Grått....

Ute är det grått, regnigt och tråkigt bajsväder.... Känns i och för sig inte som någon katastrof. Jag har ju en skön stuga att sitta i, böcker att läsa, korsord att lösa och en dator. Och sällskap förstås!
Men det hade inte gjort ont om solen lyst lite...

I dag blir det nog en sväng in till Åre för att kolla in läget där.

I natt drömde jag att jag blev placerad på en hemma-hopptävling. Jag var så lycklig att jag bölade som en galning. När jag skulle ut till prisutdelningen så lyckades jag inte få på hästen sadel och träns, det bara jäklades... Så jag missade prisutdelningen!! Och jag bölade som en galning...... På sätt och vis vore det ju skoj om drömmen någon gång blev sann - åtminstone halva....

Här är en frukostbild.



Åsså ett par gråa bilder....



Här bakom granarna skymtar det utedass jag numera vägrar att besöka...:)



Väderpinnen pekar totalt rakt ner....:(



Men trots vädret är det ju mysigt här... =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback