I manegen....

....med Åsa Roos (inte Glenn Killing!).....

Så har man, trots sin ålder och erfarenhet (!), provat på något nytt. Jag blev tillfrågad att hålla ridlektionerna ikväll då ordinarie ridlärare (bästa Ulla!) fått förhinder. Ja, va sjutton.... Man har ju funderat lite då och då på att kanske utbilda sig till ridlärare - so why the hell not?

Egentligen kanske man skulle ha börjat att smygstarta lite med en lektion - någon gång.... Men ikväll blev det fyra stycken! Det gick ändå hyfsat. Även om jag tror att många blev besvikna att det var "vikarie", men det är fullt förståeligt (för det blir jag ju själv...)!
I vart fall fick dom ju rida, och jag gjorde mitt bästa för att låta auktoritär (HA,HA,HA!!!!).

Viss anspänning har det inneburit så när jag åkte hem var jag både hungrig och trött. Nu är jag däremot bara trött, och det är egentligen inte så svårt att åtgärda....

Ska nog kolla in hockeyn först - sen blir det till att dra ner rullgardinen för idag...

.

Kommentarer
Postat av: Malin

Hej o hopp i galopp, trav eller nåt.

Jag du ksnake ska skola om helt och köra hästsvängen på heltid?

Kramisar

2010-05-19 @ 14:15:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback