Kimpa fyller år idag!

Men är inte hemma.... Han firar dagen med att vara på skolgården och leka. Eh, nä - jag menar städa! Det var en sån där gemensam kväll när det ska fixas och donas. Han är bra på sånt! Det är inte jag.... Så jag har stannat hemma och faktiskt gjort liiiite nytta. Kört två tvättmaskiner, stoppat in ren tvätt där den hör hemma OCH slängt en full famn med kläder från min garderob. Hittade faktiskt byxor som jag inte ens visste att jag hade.... Oj, vad nödvändigt att dom ligger och tar plats...?! Not!
Tyvärr missade vi soptömningen förra gången så det blir en hel månad innan tunnan töms. Kanske en bra ursäkt för att inte slänga mera just idag?? :)

I vart fall - GRATTIS ÄLSKLING! Vi firar dig på lördag istället!

Ja, idag har Brell och jag tagit Uffe och dragit till Birsta. Alltså, Uffe är vår lilla oranga bil (och ingen kille som vi kidnappat!). Där hittade vi till slut skolavslutningskläder till Brellan. Men vi fick leta ett tag. Det fanns liksom inga coola kläder i hennes storlek:(  Men med lite kreativitet och några rundor i omklädningsrummet bidde det jättebra!
Tyvärr råkade jag på något vis bli av med den allra första påsen vi shoppade. Hade köpt Hawaiian Tropic sololja, after sun och läppmojja + en bikini till Nellie. Kollade både på Cubus (där vi köpte grejerna) och i receptionen, men så klart hade ingen lämnat in någon påse:(
Jag hittade oxå en härlig doft på Body Shop - "Lychee Blossom", body mist och body lotion. Ser fram emot en dusch och att få lukta extra gottis sen!

Innan vi for hem åkte vi naturligtvis en sväng på Hööks. En bra anledning var att jag hade en beställning att handla, men på nåt vis blev det även ett par saker till mig själv. Eller rättare sagt - till hästarna. Och Brell kom och sken som en sol och sa att det fanns ridskor som passade henne PERFEKT! Så nu har hon ett par jättefina konstläderstövlar. Dom satt på hela vägen hem!

Jaha, nu är det snart "Grey's". Och i morgon ska jag till stan med Tuvis och shoppa kläder till henne. Herregud! Undrar om jag måste råna någon rik kryppling för att den här månaden ska gå ihop.....

.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback