Långkalsonger och dunjacka!

I helgen har jag och Tuvis nästan bott på ridis. Dessvärre har jag knappt hunnit säga hej till min egen lilla protte, och än mindre rida:(

Det har sammanlagt blivit närmare ett dygn på ridis!!! En sisådär 22 timmar totalt...

Men många besökande tävlingsekipage har jag sett. I långkalsonger och dunjacka har jag suttit i sekretariatet från 7:45-ca 17, både lördag och söndag. Har lärt mig en hel del, men jag är väldigt glad att det fanns com-radioapparater där. Då kan man ju fråga - hejvilt! Åsså satt jag förstås inte ensam där (tack och lov!!!).

Många ryttare sa att dom tyckte det var en trevligt arrangerad tävling. Tyvärr höll vi ju alla på att fullkomligt blåsa bort! Attans bananer vad det har blåst i helgen.
Det har varit en roligt, lärorik och lååååång helg. Nu kan man lugnt påstå att jag är trött! Liksom så där vansinnigt trött att man nästan kallsvettas....
Och jag lär inte vara ensam om saken tror jag bestämt... Vi är nog många trötta, men nöjda RÖJ:are ikväll=)

Nä, nu ska jag lägga mig raklång i soffan och inte röra en fena!

Snart.... Go'natt!


.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback