Tuva-tuffing & Basse-Boy!

Idag har Tuvis galopperat på Basse!!! Det var i och för sig med en skräckblandad förtjusning...

Hon konstaterade att han kändes som en gunghäst:)

Naturligtvis lyckades han hitta något att skygga för så hon blev rädd. Men hon hanterade situationen hur bra som helst! Nu längtar jag tills hon tar mod till sig och rider Basse på en dressyrlektion.

Jag och Basse tog några "intervall-galopper" i ridhuset. Inget 500-meters tempo, men kanske 300 nåt...?! Han blev lite ansträngd i alla fall och det var ju meningen. Jag konstaterar att jag faktiskt har hittat världens vackraste och bästa häst!!! Så det så!! =)

Go'natt!

.

Kommentarer
Postat av: Malin W

Vad skönt att du är nöjd.

2010-05-04 @ 18:46:50
Postat av: Åsa

Jamenvisst!

2010-05-04 @ 22:24:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback