Klubbtävling!

Idag har det varit klubbtävling i hoppning. Det gick jättebra både för mig och Tuvis.
Tuva fick sin första rosett med Pompe, och jag fick min första rosett med Basse:) I och för sig endast clear round på 60, men ändå!

Tuvis fick ett stopp på 80-rundan, men det var nog ren otur för hon rider så himla väl! Otroligt duktig tjej!

Jag och Basse gick felfritt på 80 och även om det inte är någon höjd att skryta med så är jag skitnöjd! Han är en riktigt duktig hopphäst, min dressyr-Basse=)

Det var en jättekul dag och det var många, många duktiga ryttare. Vi har en kanonklubb!!!

Nu är jag så trött (typ, helt slut i rutan!) och jag ska ta och softa framför tv:n en stund.

Ses!

.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback