Dressyr

Hela dagen har det varit dressyrträning för Anneli Elofsson,ÖFRK. Hon är så jäkla bra!
Både jag och Basse blev rejält svettiga av passet. Bitvis gick det riktigt bra. Jag fick lära mig att rida mera med sätet och ibland kände jag verkligen vilken inverkan jag kunde göra utan att hålla på att dra i tyglarna (som jag gör alldeles för mycket....)
.
Grejen är att man skulle alltid ha en Anneli som står och talar om vad man ska göra:)
.
Tuvis red Zacc och det såg jättebra ut. Ponnyn gick ibland superfint och Tuvis fick fina ord av tränaren. Hon är ju riktigt duktig, och hon trivs verkligen med att rida Zacc:)
.
Crux är så himla lugn trots sin boxvila. Han verkar nöjd och glad ändå! Sötis!!!
.
Nä nu ska jag fortsätta glo på Martin och Gunvald....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback