Hoppat lite...

Idag tänkte vi egentligen ge oss ut på en tur, men det var -1 grad och spöregn när vi kom till stallet.
Det slutade förvisso att regna, men då hade vi redan bestämt att vi skulle rida inne.
Becca och Kickan hade byggt fram ett par hinder och då blev förstås även vi sugna....
.
Lite uppvärmning och sen tog vi ett par skutt.
Crux var så lycklig så jag tror dom små öronen skulle ramla av framlänges när han sprang mot det lilla hindret. Han har ju inte hoppat alls sedan hans konvalicens så han tyckte det var tokskoj!
Och för att inte tala om ryttaren som sken som sola i Karlstad!!!!
Som vanligt var Crux sååååå duktig! =)
.
.
Själv tog jag ett par skutt med spanjoren. Lite för löst för att hoppa högre höjder (alltså det som räknas som högt i min värld alltså!!!) så jag nöjde mig med ett lågt räcke och en oxer på ca 95.
Basse skötte sig utmärkt och var inte galen alls! På, men inte galen!
.
Jag bara älskar min häst!
.
Nä, nu blir det till att fixa lite gubbröra och grejer.
Sen blir det till att åka till stallet igen och natta alla hästar=)
.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback