Torsdag 1 december 2011

Jamen grattis till mig då! Idag fyller jag ju år. Hur mycket har jag helt glömt bort faktiskt....
Men det känns som ungefär 32 tror jag...?!
.
För ovanlighetens skull åkte jag och Tuvis till stallet efter jobbet. Brellan var redan där eftersom hon följt med en kompis.
.
Trots att hästarna inte blev ridna (läs - kunde ridas pga skador!!!!) så tog det ca två timmar. Mockning, en jädra massa höpåsar skulle packas, Basse skulle få spruta.... Och idag fick jag experthjälp!
Inte för att jag ringde 112, men det var faktiskt en ambulanssjuksköterska som stack kanylen i Basse-halsen idag. Basse tyckte inte att det var superkul, men det gick bra. Däremot fick hon inte sätta dit själva sprutan för då protesterade han genom att försöka stå på bakbenen.
Men hans matte, dvs jag, fick göra det=)
.
Sen åkte vi hem! Det blev födelsedagsmiddag - snabbmakaroner och biff=) Och ett glas rött=)
.
Men jag har fått paket!!!!
Ett jättefint kort och ett vackert SNÖ-armband. Me like!!!!
Jag hade verkligen inte räknat med något, och kanske därför man blir extra, extra glad!
I love my family.....!
.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback