Anmält till tävling!

Ja, inte jag alltså.... nä, känns inte alls aktuellt just nu...

Men Tuvis ska på sin första hopptävling. En lokalklass i Timrå den 5 mars. En tjej till i stallet ska oxå dit och tävla med sin ponny, så vi kan köra tillsammans. Kanonas!

Det är en LD-klass. Hon är så klok Tuvis som själv säger att det är faktiskt hennes första tävling och att det är bra om det inte är för svårt! Helt rätt naturligtvis!

Ska bli mycket spännande! Lite gruvsamt att kliva upp i ottan (å då överdriver jag inte!).

Men jag kanske ska gruva mig först inför onsdagsmorgon. Då blir jag hämtad kl 5:00.... GÄÄÄÄÄSP!!!!
Nåja, man får väl försöka sova igen det sen.

Nä, apropå att sova.... Ska nog hoppa i plurret nu så att jag kan gå och knoppa sen!

Tjarrå!


.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback