Fredag!!!

I morgon är det äntligen Nina-träning igen! I just lööööööve Nina-träningar. Och att hoppa. Det är ju så förbajjat skoj!
Hoppas bara att jag lyckas skärpa till mig och göra rätt. Jag har ju en tendens att bli smått förvirrad och yra till saker och ting. (Ja,ja...jag vet! Ni behöver inte hålla med!!!!)

Hoppträningen börjar ju redan kl 17 för Tuvis och jag har tagit ledigt några timmar på eftermiddagen. Då kan vi blåsa till stallet och slippa stressa ihjäl oss.

Kanske blir det ett "specialpass" i ridhuset innan hoppträningen. Jag hoppas att det blir så! Vet inte om jag då ska riskera livet eller inte, men jag hoppas kunna göra en insats på ett eller annat sätt i alla fall....

Nä, nu måste jag nog gå och knoppa för att orka med morgondagen. Och kvällen=)

Sov gott!

.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback