Hoppa är sååååå kul!!!!

I alla fall när det stämmer. Hade rena rama lyx-turen att få en session med ridlärar-Ulla ikväll. Jag, Tuvis och Ulrika hoppade lite (när det ändå stod hinder framme efter dagens lektioner). 

Basse var hur fin som helst! Inte ett dugg över-laddad utan skötte sig exemplariskt. På slutet satte vi ihop det hela till en liten bana. Ulla petade upp bommarna lite, utan att det blev högt, åsså hoppade vi.
Kändes som att jag faktiskt kunde hoppa idag. Till skillnad mot de senaste Nina-träningarna då jag bitvis känt mig som en sopa!

(Sen byggde jag och Ulrika av hela banan = ytterligare ett träningspass....)

Jag har helt klart världens häftigaste och snyggaste häst!!! Begrips?!
Och förresten, kanske, kanske kommer Basses förra matte och hälsar på under söndagen. Tänk om hon kommer och kollar på hoppträningen? Och tänk om det går riktigt bra då? I vart fall vore det ju super kul att få träffa henne.
Antagligen kommer hon att tycka att Basse-bus är lite tjock och har alldeles för lite man! Men, han mår ju i alla fall gott hos mig - hoppas jag...!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback