Hot, hot, hot!

JössesAmalia så varmt det är. Nä, jag klagar inte, det är ett konstaterande!
Barnen har plaskat i poolen här hemma idag. Har fyllt på med varmt vatten i den så även jag skulle nog kunna hoppa i om jag ville... Men jag har fastnat med fingrarna i tangentbordet så jag kommer banne mig inte härifrån....
Måste nog ringa räddningstjänsten sen....
Fast jag har det ganska bra. Ett glas rött gör mig sällskap!
Våra hästaktiviteter var klara redan strax efter kl 12 idag så det kändes som man hade hela dagen till nåt skoj. Men när vi kom hem åkte gubben till vedhögen och barnen roar sig själva. Och vad ska då en stackers varm mamma hitta på? Sitta vid datorn och nörda....
Kanske skulle man ta en dusch och känna sig som folk igen? Eller lägga sig i soffan och slöa? Eller stoppa i en tvättmaskin? (Nä....orkar inte nu... För det är ju hysteriskt jobbigt och tar ju kanske hela 3 minuter....)
.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback