Soligt och regnigt!

Det har det varit idag!
Några dagar med super-varmt (27-30 grader) upphörde idag då det har vräkt ner från himlen. Det är i och för sig fortfarande rätt varmt, men betydligt svalare i luften. Sitter man inomhus och knappar på datorn så funkar det med spöregn oxå!=)
När det precis börjat regna så var jag hem på lunch. Då fick jag se att det var två mystiska grodmän i poolen... i regnet!
Nåja, dom konstiga typerna i poolen verkade ha det himla skoj i alla fall=)
Efter jobbet var det till att dra direkt till Edvardssons på Näset för lite hästhoppning. Mer om detta i min hästblogg http://fyrabenochsvans.blogg.se. (Den  uppdateras lite oftare av någon underlig anledning....)
När vi kom hem igen hade Kimpa gjort något som såg väldigt gott och exklusivt ut!
Jag blev jätteimpad och undrade om han hittat på själv eller gått efter recept, samtidigt som jag började ösa upp på en tallrik (hungrig som en varg!).
Efter en liten stund visade han "receptet". En påse "Findus  Green Deli - Greek warm salad" ! =)
Kan rekommenderas! Till detta hade han gjort ett tips vi fick från Eva-grannen. Platta köttfärs och lägg mellan smörpapper - in i frysen - ut sen och stek!
Total gott var det!!!!
Nä, nu ska jag hoppa till nästa blogg=) Och sen Fejjan...=)
Puss!
.
Findus Green Deli — Bli testpilot

Kommentarer
Postat av: Jen

Kimpa, du e så uppfinningsrik!

2011-07-05 @ 11:30:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback