Dagens stalldag...

Hade en chill vistelse i stallet idag. Bestämde mig för att låta spanjoren stå eftersom det var något som inte stämde igår. Vi kom til stallet och jag mockade. Sen plockade vi in kusarna.
.
Basse hade ju regntäcke så han var ganska torr men han fick ett ulltäcke på sig ändå. Bara för mysfaktorn liksom=).
Cruxen var hyfsat blöt så även om han fick ett fleecetäcke på sig så torkade han inte....  Så Tuvis red barbacka med en filt på. Hon tränade dressyrprogrammet inför KM.
Nu är det nog bara jag som inte ens tittat på programmen... Inte bra...
.
Det var "Prova-på"-ridning i stallet idag och Nellie fick chansen att rida Pompe igen. Hon är så himla duktig. Fin takt och lugna fina händer. Skulle inte göra ont om hon började rida igen förstås, men det måste ju hon bestämma...
.
.
.
Kärlek...... Fler än Tuvis som saknar Pompe....
.

Kommentarer
Postat av: Frida:)

du är inte den ändå som inte tittat på programmet..

Postat av: Åsa

Huvva.... Man lär sitta dagen innan och försöka lära sig....

2011-11-04 @ 18:19:31
Postat av: Tuvis!!!!!

Va!? Är det sant? Har inte kungen kollat in programmet? Varför blir jag inte förvånad? ;)



PS. Jag kan den, det kan inte niiiii!!!!!! ;D

2011-11-06 @ 09:30:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback