Frisyr!

Har faktiskt fått mig en frisyr idag! Mags klippte av en hel drös med hår och klippte lugg. Sen plattade hon håret och jag blev faktiskt jävligt snygg!
Det är ju en lite ovanlig känsla mot för när man bara sätter upp långhåret i en tofs och drar på sig stallkläderna.....
.
Försökte faktiskt ta kort på mig själv med mobilen, men gissa om jag lyckades? Svar nej.... Och lika glad för det kan ni vara!
.
Eftersom jag skulle fixa frissan kl 13.30 idag så blev det till att åka till stallet på förmiddagen (efter den uuuuuunderbara sovmorgonen!!!). Jag mockade och fixade medans Tuvis och Nellie red Crux. Det är andra dagen som Brell rider Crux nu och det tycker jag är jättekul!.
Men tänk om jag hade haft min gård.... Då hade vi faktiskt kunna ha en liten trevlig och lugn ponny till Nellie oxå! Utan att det skulle kosta skjortan. Jag drömmer vidare.... Hela tiden!!!!
.
Tuvis tränade dressyrprogrammet idag. Själv har jag faktiskt inte ännu tittat på det... Suck!
.
Nä, nu ska jag logga in på banken och stjäla alla deras pengar... Eller vänta nu, nä.... jag skulle betala lite räkningar... Ifrån mitt eget jävla konto:(
.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback