Nellie har ridit på Cruxen!!!

Äntligen.... Idag red Nellie på vår lille buse en sväng. Tuvis ledde henne och allt gick jättebra!
Tror att hon känner sig lite stolt faktiskt. Det är ju inte vem som helst som får sitta upp på skimmel-prinsen=)
.
Jag och Basse körde lite kondition igen.
Idag trodde jag verkligen att jag skulle få mig en flygtur. Vi kom i en ganska kraftfull galopp och helt plötsligt kör Basse ner huvudet och börjar tok-bocka!!! Tjoho, nu åker jag - tänkte jag. 
Men hur det än gick till så satt jag kvar.... Puh!
.
Och medans jag hade lite konditionsträning med Basse så hoppade Tuvis med sin Crux.
Tuvis hoppade i paddocken och vad tar hon sig till? Jo, hon hoppade ett räcke på 1 meter!!! Kära nån, det är ju för böveln medelsvår B på den lille fisen....
Crux hade skött sig galant. Inte stannat, inte tramsat - bara varit jätteduktig!!!!
.
Mina sötnosar!!!!

Kommentarer
Postat av: Caroline Gärde

Så fina! Kul att hoppningen går så bra! :D! Ta hand om er! Kramar!

2011-11-05 @ 18:35:19
Postat av: Tuvis!!!!!

Crux kramar tillbaka och alla vi andra!

Jaa, han är jätteduktig! :D Och nu har han fått för sig att han kan bocka när man rider ut själv... :)

2011-11-06 @ 09:23:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback