Banhoppning

Ikväll står det "Banhoppning" på schemat.
Eftersom jag varit tråkigt otaggad inför hoppningen de senaste tisdagarna så gav ridläraren mig order om att jag måste vara taggad ikväll....=)


Jodå, jag ska försöka.... Är rätt slut i rutan just nu, men när man väl sitter på hästryggen sen så brukar det kännas mer än ok. Kanske ska låtsas att det är tävling? Äsch, då blir ju nerverna dallriga och det är ju inte bra.


Nu vet jag! Ikväll ska jag försöka mig på att ge ordentligt med eftergift! Det är jag ju helkass på (stackars Basse....). Så får det bli!!! =)


Här kommer en gammal bild. Eller gammal och gammal.... Den är från förra sommaren när jag tyckte vi hoppade JÄTTEHÖGT när det var 90.... Det var då det=)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback