Boda Borg Torpshammar

Idag åkte jag och Tuvis på en resa till Boda Borg som klubbens ungdomssektion ordnat. Gissar på att jag var äldst av alla (ingen dålig gissning heller!!!). Men vad gör väl det? Det är fantastiskt härliga ungdomar och jag kände mig inte äldre än dom idag!
.
Jag fick vara med i Sofia och Emmas lag. Visade sig vara ett bra drag!
Vi fixade banne mig 18 banor av 21 möjliga. Inte kattpiss!
.
Här är Emma i en av banorna. Hon var kung på att kräla sig igenom svårigheter. Och att lösa banor oxå!!!
.
Här är en bild där jag funderade ett tag på om jag var tråkig.... Närå, vi väntade på att få komma in i nästa ruma och då åkte mobilerna upp. Även min faktiskt=)
.
.
Ja, idag kan man faktiskt säga att vi hade rent av skitroligt! 
På ett ställe fick vi faktiskt krypa ner i en stor, stor toa.... Men vi var glada ändå!
.
.
Det här fotot vet jag inte riktigt vad det är. Men många av de celler vi var inne i var ungefär så här.... Kolsvarta och inte helt lätta att gissa sig till rätt lösning....
.
.
På resan dit såg vi en film. "Step up 3" tror jag den hette. Cool dans och riktigt schysst musik!  På hemvägen var det en helt annan typ av film. Lite åt det läskiga hållet så Tuvis hon gjorde slut på batterierna i min telefon istället för att kolla=)
.
När vi kom innanför dörren bytte jag om ungefär lika snabbt som Stålmannen och drog iväg för att fixa hos hästarna. 
Kom hem igen strax efter kl 20 och då var jag så hungrig att jag höll på att svimma! (Har ju levt på en varmkorv idag....).
.
Nu blir det nog soffläge..... Antar att både jag och Tuvis somnar helt ovaggade ikväll....
.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback