Härlig dag!!!

Tänk om alla dagar var som denna...
Först fick man sova lagomt länge! (Wonderful!!!!) Sen upp och dricka kaffe och äta macka.
Sen var jag och Brell ner på byn och handlade. Bl a köpte vi ett par superfina skor på Stööks!
Nellie blev hur nöjd som helst. Och faktum är att jag oxå hade velat ha ett par såna här gosiga, snygga skor!
.
Powerboots Lynx flickstövel vit
Sen åkte vi hem och jag packade med Tuvis stallkläder. Hon har sovit hos en kompis i natt så jag hämtade upp henne mot stallet.
Tuvis red lite dressyr med Cruxen och det hade gått jättebra! 
Själv tog jag ut Basse och tänkte börja få lite fason på kondisen. Vi skrittade, travade och galopperade. Mest galopp faktiskt. Basse fick flåsa en del och det var ju bra!
.
Efter en trevlig dag i stallet åkte vi hem. Dax för middag!
Och det tänkte jag skriva om i nästa inlägg eftersom det får bli ett "Recept-inlägg".... =)
.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback