Härlig fredag!

Idag har det varit en skitbra dag!
Började med att vara på jobbet strax före kl.7. Hade glömt koden för att ta mig in och det var i och för sig inte så himla bra.... Men bättre var att en kollega redan var där och kunde öppna åt mig:)

På förmiddagen fick jag ett mejl som gav självkänslan en härlig boost! 

Och ett par jobbsamtal gjorde att jag växte lite till (nä - det syns inte!!!).

Så man var ju bara tvungen att göra ett inlägg på Fejjan att man kände sig som en KUNG!!!! Och vad blev det för kommentarer tro? Jo, "är du full?".... =) Ha,ha,ha!

Väl hemma var det till att ta med sig 120 packade påsar + 35 opackade påsar + innehåll till påsarna. De skulle till stallet inför tävlingarna i helgen. När jag och Nellie sitter på golvet och sliter så ringer det på dörren.
Där står en av framtidens OS-ryttare (jodå, jag är säker på det!!!!) och lämnar över detta:



Gissa om man blev glad och varm i hjärtat!

Och gissa vad jag och Nellie jublade när vi öppnade lådan.... Kan tro att ni blir avis!!!!
Har faktiskt aldrig sett så fina cupcakes!



Nåväl, klockan tickade på och jag ringde ner och beställde middag på Kaffestugan. Den hämtade vi upp när vi åkte till stallet.

Väl där var det full aktivitet! Så många som ställt upp för att fixa inför helgens tävlingar. Min gubbe hade visst varit där ett tag redan:)

Det var mockat i boxarna redan och jag och Nellie satte igång att packa alla påsarna färdigt. Välkomstpåsar med godis, äpple, lite småsaker, reklam och program. Snacka om att det är häftigt att vi gör så snygga program!
Nellie slet som bara den och jag hade fullt sjå med att ställa fram innehållet till påsarna när det höll på att ta slut. 155 påsar blev det!

Några byggde banan, några byggde framhoppningen, nån sladdade, osv.
Och några satte upp tältet! Tyvärr stod Ullis bil i vägen... Ha, ha, ha!



Vi var många som garvade. Vet inte om bilägaren själv tyckte att det var så kul just då:) När tältet flyttades så hade det samlats vatten i taket och gissa var det hamnade? Jo, på Ulrika! 
Nåja, jag tyckte det var kul i alla fall.... (Eller hur Ulrika...?)

Det var riktigt trevligt med all aktivitet ikväll. Och det är tur att det finns resurser!



Nä, nu är det nog dax att krypa till kojs och köra lite Wordfeud innan jag somnar. I morgon blir det tidig morgon och en hektisk dag!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback