Fantastiskt!

Idag var Kimpa och barnen i stan och roade sig. Dom har bl a sett på Madagaskar3 som visades i 3D! Själv fixade jag i stallet när jag kom hem från jobbet. Käkade lite (?) och sen for jag och Diesel till ridis i Ammer. Bästa Ulla är ju tillbaka och det märktes. Proppfulla läktaren med folk! Många "nygamla" ryttare och en helt fantastisk atmosfär!! Det var så himla roligt att vara där. Och jag blev toksugen att rida lektion. Så då blev det till att lastträna Basse-pojken när jag kom hem:) Det gick faktiskt bättre än förut så jag hoppas den trenden håller i sig! Sen kom familjen hem och fast klockan var rätt mycket så drog Tuvis med mig ut på en tur. Härligt! Nä nu blir det inte mera bloggat idag. Har telefonen och det var minst sagt jobbigt....:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback