Alldeles lugnt och tyst...

Har en liten stund för mig själv. Efter utflykten till Acco blev jag så frusen så nu eldar jag kamin, dricker vin, äter nötchoklad och "datoriserar" lite. Känns skönt att vi fått vår hästabstinens lite stillad i alla fall=).
.
Kimpa och barnen har åkt och badat. Själv klarar jag mig väldigt bra utan att springa omkring i bikini/baddräkt i ett kallt badhus där man vet att det finns piss och snor i vattnet.... Positiva jag!!!
.
Nä, jag ska snart ta och börja fixa middagen. Idag tror jag det blir improvisationsköttbullar och kokt potatis. Tror det finns fetaost i kylen så det ska nog kunna bli en god sallad oxå:)
.
I morgon tror jag att det blir skidåkning. Troligen utför. 
Förhoppningsvis klarar jag mig från att bryta något ben eller så.... Jag är ju inte världens bästa skidåkare, men ner tar man sig väl alltid...?
.
Asch då! Nu har jag glömt att lägga i ved i kaminen... Jag är visst ingen eldare heller....
.
Ska ta och göra lite nytta nu. (Typ, fylla på vinglaset...Hö,hö!!!)
.
Ses och hörs!
.

Kommentarer
Postat av: Jen

Det låter som en skön helg tycker jag. Ses snart?!

2012-01-02 @ 16:29:12
Postat av: Åsa

Jo, superskönt! Här finns inga "måsten" och sånt=)

Kimpa ringer dig, typ snart....


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback