Löshoppningsdag!

Efter en trevlig fest igår vaknade jag alldeles av mig själv (före klockan!) och kände mig rätt utvilad. 
Tog en morgonprommis med doggen och sen väckte jag tjejerna. Idag skulle det ju bli löshoppning.
Det visade sig att det blev nio hästar som hoppade!
.
Katarina hade haft stallmorgon och hon gjorde ett rejält styrkepass och byggde fram för löshoppningen alldeles själv! Tack för det - värsta lyxen!
.
Först löshoppades "värstinghästarna". Typ dom som hoppar hus!
.
Crux samlade krafter en stund först.... Sötisen!
.
.
Basse tappade lite av sitt självförtroende när han hoppade utan någon på ryggen. Det blev inga höjder, men nu har han ju provat på i alla fall. Sen brallade han förstås emellanåt=)
Crux var jätteduktig. Här får ni se ett riktigt "skutt"...:)
.
.
Basse hoppade oxå fint.....
.
.
Än en gång fick jag god hjälp av lilla hästtjejen! Här hjälper hon mig att skritta av Basse efter hans pass.
.
,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback