Trillevallen 2012-01-02

Efter en skön sovmorgon och en god frukost åkte vi till Trillevallen för att åka slalom!
Det gick faktiskt bra (nu pratar jag för mig alltså..) trots att jag inte stått på ett par slalomskidor på två år.
Biverkningar som helt slut i benen och jäkligt onda knän är väl sånt man får räkna med när man blivit gammel-kärring...
.
Här har vi precis anlänt!
.
.
Det var riktigt fint väder. Lite, lite kallt, men det ska det väl vara...?
.
Äh, tänkte lägga ut flera bilder men jag tror jag sparar med det.
Anledningen är att jag vet var jordens sämsta internetuppkoppling finns just nu....
.

Kommentarer
Postat av: jen

ååhhhhhh, mera bilder!! Tack.. please, snälla...

2012-01-03 @ 10:54:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback