Dressyrtävling Brunflo 2012-06-17

Jodå, jag debuterade i hoppning ena helgen. Och helgen därpå gjorde vi debut i dressyr!
Tuvis var väldigt tveksam till att följa med på "antikrundan" och kolla på "dressyrmupparna"... Men hur det än var så hängde hon på!
Och faktum är att jag fick tjata på henne när det var dags att åka hem:)

Basse behövde vi oxå tjata på. Typ i 45 minuter.
Det var vääääldigt nära att han blev Brunflo-bo. Eller korv!

Men han gjorde hyfsat bra ifrån sig, trots muppen på ryggen. Vi fick 58,nåt i procent och låg ganska länge på sista placering. Fast på slutet kom ju alla jätteduktiga dressyrtanter (ha,ha!) och jag har ingen aning om vad vi hamnade på för plats totalt.

En erfarenhet rikare blev vi i alla fall! 

Detta är nog den enda bilden från tävlingen.... Vi fick dispens för att ha flughuva. Jag är ju väldigt rädd om Basses öron och vill inte att han ska bli biten av flygfän!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback