Sundsvall Summer Horse Show 29/6-1/7

Vi var förstås tvungen att åka till Sundsvall och kolla på hästhoppning. Vi åkte dit fredagen och söndagen. Lördagen regnade bort så då valde vi att stanna hemma...

Extra skoj var att få träffa Amanda och hennes lille häst, Bert. Se så stor kusen är!



Det var höga hinder i vissa klasser! 
Här fick Tuvis smita in på banan innan 1,50 klassen hade börjat....



En del hoppade högt! 
                                    
Och en del hoppade inte riktigt allt.....


Sen vet jag inte om vi suttit i solen för länge för helt plötsligt hade jag den här mycket konstiga filuren bredvid mig.... Nä, jag har inte en aaaaaaning om vem det var.....=)



Tuvis fotade även en häst som hoppade över Anna Janssons dojja....:)

 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback